Στη σειρά Harrodsburg ο Dougie Wallace επιδίδεται σε ένα σαφάρι κυνηγώντας τον πλούτο στο πρώτο πλάνο, εξερευνώντας την άγρια ζωή που ενδημεί στις πλούσιες περιοχές κατοικιών και πολυτελών καταστημάτων Knightsbridge και Chelsea του Λονδίνου, μια περιοχή που εκτείνεται από το Brompton Road μέχρι την Sloane Square και φτάνει ως το ξενοδοχείο The Ritz στο Piccadilly.
Το πρότζεκτ είναι μια επίκαιρη και έντονη αποκάλυψη της ανάδυσης μιας ελίτ κροίσων, η οποία έχει μετατρέψει το Λονδίνο σε ένα παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα αλλάζοντας τη φυσιογνωμία της πόλης, καθώς με τη ραγδαία άνοδο των τιμών υποχρέωσαν τους παλαιούς κατοίκους της ανώτερης μεσαίας τάξης του κεντρικού Λονδίνου να εγκαταλείψουν τις παραδοσιακές γειτονιές τους και ανέβασαν στα ύψη τις τιμές ακινήτων σε όλες τις περιοχές της βρετανικής πρωτεύουσας.
Μέσα στη γενικότερη οικονομική στασιμότητα η βρετανική αγορά ακινήτων αποτελεί την εξαίρεση, καθώς αναπτύσσεται ραγδαία. Στο Λονδίνο μεγάλο μέρος αυτών των ακινήτων αγοράζεται μέσω αφανών υπεράκτιων εταιρειών διαχείρισης χαρτοφυλακίου και ο λόγος είναι απλός: τα κεφάλαια που κατευθύνονται στην αγορά ακινήτων αποτελούν συχνά προϊόν διαφθοράς. Με τη συνδρομή της κυβέρνησης το Λονδίνο έχει μετατραπεί σε παράδεισο για ξέπλυμα χρήματος. Πολλά από αυτά τα ακίνητα αγοράζονται ως επένδυση και όχι για κατοικία, με αποτέλεσμα σε μια πόλη γεμάτη αστέγους, το 40% των ακινήτων στο Kensington και το Chelsea να είναι άδεια.
Μέσα από το πρίσμα των πολυτελών επώνυμων καταστημάτων του Λονδίνου, που μοιάζουν με μινιμαλιστικές εγκαταστάσεις τέχνης, ο Dougie Wallace αφηγείται την ιστορία της υπερκατανάλωσης, της απληστίας και του χάσματος πλούτου που εκδηλώνεται στους δρόμους μιας πόλης, όπου η ζήτηση στις τράπεζες τροφίμων έχει τετραπλασιαστεί. Το «Harrodsburg», όπως ονόμασε ο Wallace την περιοχή, έχει εποικιστεί από μεγιστάνες πετρελαίου από χώρες του Περσικού Κόλπου, επενδυτές κερδοσκοπικών κεφαλαίων και διάφορους ολιγάρχες. Κατά τη διάρκεια της μουσουλμανικής εορτής του Έϊντ καταφτάνουν μαζικά δεκάδες πλούσια μέλη αραβικών βασιλικών οικογενειών, μαζί με επιχειρηματίες που έχουν μεταφέρει αεροπορικά τις πολλών εκατομμυρίων λιρών επίχρυσες Bugatti τους, ορισμένες εκ των οποίων είναι επιστρωμένες με κρύσταλλα Swarovski, ενώ οι σύζυγοι και οι κόρες τους φορτώνονται άπειρες σακούλες με ψώνια από τα πολυτελή καταστήματα της περιοχής στο καταναλωτικό όργιο που συντελείται την ίδια εποχή. Εδώ ο πλούτος είναι κάθε άλλο παρά διακριτικός και η φωτογραφία με τη χρήση φλας από τον Wallace είναι το απολύτως ενδεδειγμένο μέσο για να καταγραφούν με κάθε λεπτομέρεια αυτά τα σημάδια επιδεικτικής χλιδής – είτε πρόκειται για ακριβές τσάντες και παπούτσια είτε για πολυτελή αυτοκίνητα και πλαστικές χειρουργικές επεμβάσεις.
Αξιοποιώντας το χαρακτηριστικό του πνεύμα και την οξυδέρκεια με την οποία αναγνωρίζει τον παραλογισμό, ο Wallace δημιούργησε μια ασυμβίβαστη, αποκαλυπτική σειρά φωτογραφιών, που σατιρίζει τους υπερπλούσιους και τις καταναλωτικές τους συνήθειες αναδεικνύοντας φανταχτερές και οικείες λεπτομέρειες που τους φέρνουν σε εμφανή αμηχανία.
Βιογραφικό
Ο Dougie Wallace είναι διεθνώς καταξιωμένος για τα μακροπρόθεσμα έργα κοινωνικού ντοκουμέντου και ένα ξεχωριστό, άμεσο ύφος εκφραστικής φωτογραφίας δρόμου. Έχει κερδίσει σημαντικά βραβεία, έχει παρουσιάσει έργα του σε ατομικές και σε συλλογικές εκθέσεις, καλλιτεχνικούς θεσμούς και φωτογραφικά φεστιβάλ παγκοσμίου φήμης, ενώ έχει συγγράψει επίσης
πολλά βιβλία που απέσπασαν διθυραμβικές κριτικές. Στα βιβλία του περιλαμβάνονται το Stags, Hens and Bunnies: A Blackpool Story και το Shoreditch Wild Life, τα οποία παρουσιάζουν από μία ξεχωριστή εκδοχή του ηδονισμού και της υπερβολής, το Harrodsburg, το οποίο απέσπασε το πρώτο Magnum Photography Award που δόθηκε το 2016, και το East Ended, ένα έργο
που διερευνά τις πρωτοβουλίες αστικής ανάπλασης και τη διφορούμενη και τεταμένη σχέση τους με την τέχνη δρόμου και τις τοπικές κοινότητες. Το 2021, το BBC γύρισε και μετέδωσε μια ταινία για τη δημιουργική διαδικασία του καλλιτέχνη ενόσω εργαζόταν για το έργο του Harrodsburg